Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Niseko/Hakuba, JAPAN 2011/2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Soppan" data-source="post: 934491" data-attributes="member: 92179"><p>Enligt folksam, som jag har, gäller deras hemförsäkring 45 dagar utomlands. Den gäller i pist men även om man kör genom gatear och håller sig nära området. Beger man sig ut på flerdagsturer bort från området gäller den inte, samt om man inte följer skidanläggningens regler. Detta sa de till mig i alla fall. Jag ska vara borta ca 60 dagar så fick förlänga för ca 500kr vilket inte är så farligt mot vad det kan kosta att bli hämtad med helikopter etc.</p><p></p><p>Så försäkring på plats har jag ingen aning om.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Soppan, post: 934491, member: 92179"] Enligt folksam, som jag har, gäller deras hemförsäkring 45 dagar utomlands. Den gäller i pist men även om man kör genom gatear och håller sig nära området. Beger man sig ut på flerdagsturer bort från området gäller den inte, samt om man inte följer skidanläggningens regler. Detta sa de till mig i alla fall. Jag ska vara borta ca 60 dagar så fick förlänga för ca 500kr vilket inte är så farligt mot vad det kan kosta att bli hämtad med helikopter etc. Så försäkring på plats har jag ingen aning om. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Niseko/Hakuba, JAPAN 2011/2012
Tillbaka
Topp