Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Niseko v3 och v4
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ordok" data-source="post: 1198213" data-attributes="member: 139054"><p>Hejsan go vänner!</p><p></p><p>Nu till helgen så drar jag och en vän på våran första Japanresa. Kommer anlända i Niseko Annapuri på söndagen den 12/1 och stannar i 12 dagar.</p><p></p><p>Vi har relativt bra koll på skidåkningen/riskerna och det som hör till själva åkningen att göra.</p><p></p><p>Egentligen är väl min fråga till er som varit eller är där: Vad bör/får vi INTE missa? Bör man hyra en guide? Vart bärsar man? Stighudar ja/nej? osv osv. Dvs de här lite mjukare frågorna som hör till men är dock en väldigt viktig del av själva åkandet =)</p><p></p><p>Och är det någon som är där nere samtidigt så tvekar inte vi på en öl eller två.</p><p></p><p>Kör hårt!</p><p></p><p>Björn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ordok, post: 1198213, member: 139054"] Hejsan go vänner! Nu till helgen så drar jag och en vän på våran första Japanresa. Kommer anlända i Niseko Annapuri på söndagen den 12/1 och stannar i 12 dagar. Vi har relativt bra koll på skidåkningen/riskerna och det som hör till själva åkningen att göra. Egentligen är väl min fråga till er som varit eller är där: Vad bör/får vi INTE missa? Bör man hyra en guide? Vart bärsar man? Stighudar ja/nej? osv osv. Dvs de här lite mjukare frågorna som hör till men är dock en väldigt viktig del av själva åkandet =) Och är det någon som är där nere samtidigt så tvekar inte vi på en öl eller två. Kör hårt! Björn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Niseko v3 och v4
Tillbaka
Topp