Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Niseko v3 och v4
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frelin02" data-source="post: 1198235" data-attributes="member: 146615"><p>Niseko</p><p>Niseko är ett turistställe, var bra för en massa år sedan. Nu är det dyrt och extrem ”puderstress”.</p><p>Tips</p><p>Ta bussen till Kiroro alt. Rusutsu.</p><p>Hyr Catski om ni har råd, gör det direkt om ni vill åka (kan vara fullbokat om ni väntar).</p><p>Hyr en bil (om ni har internationellt körkort) och till andra skidorter över dagen.</p><p>Trevligt att ta bussen ner till stan Kutchan, trevligt att äta på riktiga japanska restauranger (bättre, billigare).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frelin02, post: 1198235, member: 146615"] Niseko Niseko är ett turistställe, var bra för en massa år sedan. Nu är det dyrt och extrem ”puderstress”. Tips Ta bussen till Kiroro alt. Rusutsu. Hyr Catski om ni har råd, gör det direkt om ni vill åka (kan vara fullbokat om ni väntar). Hyr en bil (om ni har internationellt körkort) och till andra skidorter över dagen. Trevligt att ta bussen ner till stan Kutchan, trevligt att äta på riktiga japanska restauranger (bättre, billigare). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Niseko v3 och v4
Tillbaka
Topp