Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Nishiki Shot, bra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="e-beth" data-source="post: 428111" data-attributes="member: 14095"><p>skulle inte heller välja den där nishiki shot:en, men måste ändå rätta er lite.</p><p>Nishiki är ett helt ok märke, speciellt om man vill ha xc-cyklar och väljer deras fina kolfiberramar.</p><p></p><p>Sedan så designas de och monteras i göteborg. Jao, svenskt märke alltså!</p><p></p><p>Själv gillar jag märket Identiti. Har själv en Dr Jekyll. </p><p>Har även cyklat mycket på Identiti Krisis som jag gillar otroligt mycket. Men ska du inte tävla i 4x så ska du nog välja något annat. </p><p>Identiti P45 finns vad jag vet både som 24" och som 26", har bara cyklat på 24" med stel gaffel. Riktigt rolig hojj som påminner mycket om bmx.</p><p></p><p>Oavsett om du inte kallar dig bra så tycker jag inte att du skall välja för tung hojj. Om du ska ha en dämpande framgaffel så tycker jag även att du skall satsa på lite bättre grejjer med en gång. Personligen är jag mycket förtjust i marzocchi. En DJ1:a eller 2:a kanske?</p><p></p><p>/ebeth</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="e-beth, post: 428111, member: 14095"] skulle inte heller välja den där nishiki shot:en, men måste ändå rätta er lite. Nishiki är ett helt ok märke, speciellt om man vill ha xc-cyklar och väljer deras fina kolfiberramar. Sedan så designas de och monteras i göteborg. Jao, svenskt märke alltså! Själv gillar jag märket Identiti. Har själv en Dr Jekyll. Har även cyklat mycket på Identiti Krisis som jag gillar otroligt mycket. Men ska du inte tävla i 4x så ska du nog välja något annat. Identiti P45 finns vad jag vet både som 24" och som 26", har bara cyklat på 24" med stel gaffel. Riktigt rolig hojj som påminner mycket om bmx. Oavsett om du inte kallar dig bra så tycker jag inte att du skall välja för tung hojj. Om du ska ha en dämpande framgaffel så tycker jag även att du skall satsa på lite bättre grejjer med en gång. Personligen är jag mycket förtjust i marzocchi. En DJ1:a eller 2:a kanske? /ebeth [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Nishiki Shot, bra?
Tillbaka
Topp