Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro bindningar på en Burton bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="perkka" data-source="post: 232143" data-attributes="member: 68567"><p>Hmmm Den där sidan google va grym, måste missat den <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> nä skämt åsido tack för svaret. Tittar på ett par andra bindningar nu "ride spi" funkar till 3D insertmönstret. Är det nån som åkt på dessa? käns hyfsat gedigna (förutom att allu pumparna till att spänna åt me känns lite rangligga speciellt när man ska lossa bindningen, bara en känsla (har klämt på de lite). Väger 78 kg, 187 lång kör hyfsat aggresivt, gillar inte när det ger med sig för mycket. Å Pinn läste att du körde på en Jussi hur tycker du den e å hur e din åkstil vikt å längd (om man får fråga). Har tänkt mig jussin 159 nämligen, eller rättare sagt har en snart, i lådan <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="perkka, post: 232143, member: 68567"] Hmmm Den där sidan google va grym, måste missat den ;) nä skämt åsido tack för svaret. Tittar på ett par andra bindningar nu "ride spi" funkar till 3D insertmönstret. Är det nån som åkt på dessa? käns hyfsat gedigna (förutom att allu pumparna till att spänna åt me känns lite rangligga speciellt när man ska lossa bindningen, bara en känsla (har klämt på de lite). Väger 78 kg, 187 lång kör hyfsat aggresivt, gillar inte när det ger med sig för mycket. Å Pinn läste att du körde på en Jussi hur tycker du den e å hur e din åkstil vikt å längd (om man får fråga). Har tänkt mig jussin 159 nämligen, eller rättare sagt har en snart, i lådan :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro bindningar på en Burton bräda
Tillbaka
Topp