Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Blacklight...all mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FGoldwin" data-source="post: 940170" data-attributes="member: 101183"><p>Ok. Nu gäller det att hitta en passande bindning. Jag har kollat in:</p><p>- Nitro Raiden Pusher. Lätt freestylebindning. Respons rating 7.</p><p><a href="http://www.hollywood.se/sv/product/21401/raiden-pusher-electric-ocean#filter-6" target="_blank">http://www.hollywood.se/sv/product/21401/raiden-pusher-electric-ocean#filter-6</a></p><p></p><p>- Nitro Backhawk White. Allmountain. Respons rating 5.</p><p><a href="http://www.hollywood.se/sv/product/23819/blackhawk-wht-chrome#filter-5" target="_blank">http://www.hollywood.se/sv/product/23819/blackhawk-wht-chrome#filter-5</a></p><p>(jag såg en som hade vita bindningar till en Blacklight - det var snyggt)</p><p></p><p>Lite fundersam på hur styv bindning jag skall ha. En kompromiss mellan pist och skogsåkning i lössnö.</p><p></p><p>På min Stepchild sitter en Technine med en heltäckande tåkappa. Den modellen gillar jag. Fast den skönaste bindingen jag ägt/har är Burton Cartel (som sitter på min Custom X). Den har visserligen en split tåkappa (man kan välja hur man vill ha det). Nackdelen med den är att om man drar åt och det är kallt blir det för kallt om tårna. Med Technine är det aldrig ett problem. Dels för den täcker över hela och dels för den motar en del av kylan.</p><p></p><p>Fast Hollywood.se (som har brädan) har inte Technine. Tanken är att se om de kan fixa ett bra paketpris.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FGoldwin, post: 940170, member: 101183"] Ok. Nu gäller det att hitta en passande bindning. Jag har kollat in: - Nitro Raiden Pusher. Lätt freestylebindning. Respons rating 7. [URL]http://www.hollywood.se/sv/product/21401/raiden-pusher-electric-ocean#filter-6[/URL] - Nitro Backhawk White. Allmountain. Respons rating 5. [URL]http://www.hollywood.se/sv/product/23819/blackhawk-wht-chrome#filter-5[/URL] (jag såg en som hade vita bindningar till en Blacklight - det var snyggt) Lite fundersam på hur styv bindning jag skall ha. En kompromiss mellan pist och skogsåkning i lössnö. På min Stepchild sitter en Technine med en heltäckande tåkappa. Den modellen gillar jag. Fast den skönaste bindingen jag ägt/har är Burton Cartel (som sitter på min Custom X). Den har visserligen en split tåkappa (man kan välja hur man vill ha det). Nackdelen med den är att om man drar åt och det är kallt blir det för kallt om tårna. Med Technine är det aldrig ett problem. Dels för den täcker över hela och dels för den motar en del av kylan. Fast Hollywood.se (som har brädan) har inte Technine. Tanken är att se om de kan fixa ett bra paketpris. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Blacklight...all mountain
Tillbaka
Topp