Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Blacklight...all mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eddee" data-source="post: 941676" data-attributes="member: 129620"><p>Hittade 157 <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p>kan säga att brädan ine var jättestabil vid högre farter, något som jag inte var riktigt nöjd med, men det kan också ha med min åkstil att göra. Greppet på is.... intr klockrent om man säger så. För mig är det nog en bra bräda att utveckla min teknik på. Ångrar däremot lite att jag inte tittade efter något med magnetraction. Och när jag fattat hur mycket jag åker pist hade det varit skönt med en styvare stabilare bräda. Offpist är det jag tror den kommer briljera i men har inte haft möjlighet till att åka offpist iom att det inte finns någon snö.</p><p> Hoppas det här hjälper dig till att göra ett bra beslut!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eddee, post: 941676, member: 129620"] Hittade 157 :-) kan säga att brädan ine var jättestabil vid högre farter, något som jag inte var riktigt nöjd med, men det kan också ha med min åkstil att göra. Greppet på is.... intr klockrent om man säger så. För mig är det nog en bra bräda att utveckla min teknik på. Ångrar däremot lite att jag inte tittade efter något med magnetraction. Och när jag fattat hur mycket jag åker pist hade det varit skönt med en styvare stabilare bräda. Offpist är det jag tror den kommer briljera i men har inte haft möjlighet till att åka offpist iom att det inte finns någon snö. Hoppas det här hjälper dig till att göra ett bra beslut! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Blacklight...all mountain
Tillbaka
Topp