Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Blacklight...all mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FGoldwin" data-source="post: 941683" data-attributes="member: 101183"><p>Lite vad jag var orolig för. Jag skulle vilja att den var stabilare i hög fart och på isigt underlag. Jag skulle gissa att det är vad Nitro Blacklight tillför - mer stabilitet. Synd att den är ett par tusenlappar dyrare och svårare att få tag på.</p><p></p><p>Han du testa/känna den variabla svängradien som specen säger? Att trycker man center på brädan skall det vara 7-8m medans längre ut 10-11m.</p><p></p><p>Testade du press på tail/nose (butters)?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FGoldwin, post: 941683, member: 101183"] Lite vad jag var orolig för. Jag skulle vilja att den var stabilare i hög fart och på isigt underlag. Jag skulle gissa att det är vad Nitro Blacklight tillför - mer stabilitet. Synd att den är ett par tusenlappar dyrare och svårare att få tag på. Han du testa/känna den variabla svängradien som specen säger? Att trycker man center på brädan skall det vara 7-8m medans längre ut 10-11m. Testade du press på tail/nose (butters)? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Blacklight...all mountain
Tillbaka
Topp