Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Blacklight...all mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FGoldwin" data-source="post: 941714" data-attributes="member: 101183"><p>Nu är brädan beställd!!!</p><p>Fast hollywood.se var tvungen att strula till det lite först. Tidigare låg brädan under rea 50-80%, fast det var bara 25% på just Team Gullwing 157. Jag skickade mejl och frågade varför den var 25% och övriga var 50%. Fick svaret att det var bara så, men att den kanske skulle bli billigare. Därför väntade jag tills nu (kunde/vågade inte vänta längre). Så när jag skulle gå och beställa den var det plötsligt ordinarie pris!! Tusan, nu är det kört tänkte jag. </p><p>Kollade med dom och fick svaret att priserna görs om och troligtvis går upp några 100-lappar - de visste inte säkert. En timme senare fick jag mejl att priset nu hade 40% rea....Yes! Nu var det bara att slå till. </p><p>Hoppas, hoppas den hinner komma till helgen<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FGoldwin, post: 941714, member: 101183"] Nu är brädan beställd!!! Fast hollywood.se var tvungen att strula till det lite först. Tidigare låg brädan under rea 50-80%, fast det var bara 25% på just Team Gullwing 157. Jag skickade mejl och frågade varför den var 25% och övriga var 50%. Fick svaret att det var bara så, men att den kanske skulle bli billigare. Därför väntade jag tills nu (kunde/vågade inte vänta längre). Så när jag skulle gå och beställa den var det plötsligt ordinarie pris!! Tusan, nu är det kört tänkte jag. Kollade med dom och fick svaret att priserna görs om och troligtvis går upp några 100-lappar - de visste inte säkert. En timme senare fick jag mejl att priset nu hade 40% rea....Yes! Nu var det bara att slå till. Hoppas, hoppas den hinner komma till helgen:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Blacklight...all mountain
Tillbaka
Topp