Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Blacklight...all mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FGoldwin" data-source="post: 942904" data-attributes="member: 101183"><p>Brädan dök upp igår. Snabbt skruvade jag på ett par K2 bindningar som jag hade löst och iväg till backen. </p><p>Nu blev det bara 5 åk och inget direkt intryck varken positivt eller negativt. Eftersom jag åkt rocker (Custom V rocker och Stepchilds revesred camber) senaste tiden noterade jag direkt att svängen inte kom lika enkelt och direkt på Team brädan - fast det var ju väntat. Körde ett par snabba åk (i vår lilla backe blir det inte mycket) men den kändes klart stabil. Ingen is att testa på. Butters kändes helt OK.</p><p></p><p>Först skall jag byta till Cartel bindningen och därefter blir mer test, kanske i kväll eller i morgon. </p><p></p><p>I går var jag in på Hollywood.se och kollade bindningar och naturligtvis, när jag redan har fått brädan, har de fått en Nitro Blacklight 157 i sortimentet med 40% rea. Den brädan jag ville ha från början och bara 900 kr dyrare än Team. Typiskt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FGoldwin, post: 942904, member: 101183"] Brädan dök upp igår. Snabbt skruvade jag på ett par K2 bindningar som jag hade löst och iväg till backen. Nu blev det bara 5 åk och inget direkt intryck varken positivt eller negativt. Eftersom jag åkt rocker (Custom V rocker och Stepchilds revesred camber) senaste tiden noterade jag direkt att svängen inte kom lika enkelt och direkt på Team brädan - fast det var ju väntat. Körde ett par snabba åk (i vår lilla backe blir det inte mycket) men den kändes klart stabil. Ingen is att testa på. Butters kändes helt OK. Först skall jag byta till Cartel bindningen och därefter blir mer test, kanske i kväll eller i morgon. I går var jag in på Hollywood.se och kollade bindningar och naturligtvis, när jag redan har fått brädan, har de fått en Nitro Blacklight 157 i sortimentet med 40% rea. Den brädan jag ville ha från början och bara 900 kr dyrare än Team. Typiskt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Blacklight...all mountain
Tillbaka
Topp