Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro bræda, bra vs dålig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gabriella88" data-source="post: 831659" data-attributes="member: 118782"><p>hej!</p><p>Jag tænkte køpa en ny bræda i dagarna men ahr inte riktigt bestæmt mig før vilken, har haft burton de senaste 6 åren och gillat det skarpt, har du haft flow bindning med. Nu har jag hittat en nitro som jag gillar men har ingen egen uppfattaning om hur de ær, så det ær min fråga, ær det nåt att ha?</p><p>Føljdfråga då, denna bræda føljer med vanliga strap bindningar, vad ær bæst dær strap vs flow?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gabriella88, post: 831659, member: 118782"] hej! Jag tænkte køpa en ny bræda i dagarna men ahr inte riktigt bestæmt mig før vilken, har haft burton de senaste 6 åren och gillat det skarpt, har du haft flow bindning med. Nu har jag hittat en nitro som jag gillar men har ingen egen uppfattaning om hur de ær, så det ær min fråga, ær det nåt att ha? Føljdfråga då, denna bræda føljer med vanliga strap bindningar, vad ær bæst dær strap vs flow? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro bræda, bra vs dålig?
Tillbaka
Topp