Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
nitro eller forum?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 65591" data-attributes="member: 28391"><p>Veeco.</p><p></p><p>Jag vet inte vad du skrattar åt men det är uppenbarligen åt mig. Du kanske skrattar år att jag rekommenderar Forum framför Nitro. Det är rent personligt. Jag är inte särskilt förtjust i något av märkena men om jag måste välja så blir det Forum vilken dag som helst. Förra året hade Forum med en bräda bland de tio bästa i Transworlds test och i år hade de med en bland de tio herrbrädorna och en bland de fem tjejbrädorna som valdes som de bästa. Dessutom tycker jag att Nitro är ett trist intetsägande märke, även om jag vet att de gör bra brädor.</p><p></p><p>Du kanske skrattar åt att jag rekommenderar en Glissade. Det får givetvis stå för dig, men de gör några av de absolut bästa brädorna på marknaden och har tillverkat brädor i sin egen fabrik i Californien i 18 år. Självklart är Gnu eller Capita ett bra alternativ till Glissade, men problemet är att de inte finns i Sverige för tillfället, men det gör Glissade. Vi får väl se hur det blir nu efter SIA i Las Vegas. Förhoppningsvis är det några stilfulla Svenskar där som förstår att Gnu och Capita är rätt heta nu.</p><p></p><p>Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 65591, member: 28391"] Veeco. Jag vet inte vad du skrattar åt men det är uppenbarligen åt mig. Du kanske skrattar år att jag rekommenderar Forum framför Nitro. Det är rent personligt. Jag är inte särskilt förtjust i något av märkena men om jag måste välja så blir det Forum vilken dag som helst. Förra året hade Forum med en bräda bland de tio bästa i Transworlds test och i år hade de med en bland de tio herrbrädorna och en bland de fem tjejbrädorna som valdes som de bästa. Dessutom tycker jag att Nitro är ett trist intetsägande märke, även om jag vet att de gör bra brädor. Du kanske skrattar åt att jag rekommenderar en Glissade. Det får givetvis stå för dig, men de gör några av de absolut bästa brädorna på marknaden och har tillverkat brädor i sin egen fabrik i Californien i 18 år. Självklart är Gnu eller Capita ett bra alternativ till Glissade, men problemet är att de inte finns i Sverige för tillfället, men det gör Glissade. Vi får väl se hur det blir nu efter SIA i Las Vegas. Förhoppningsvis är det några stilfulla Svenskar där som förstår att Gnu och Capita är rätt heta nu. Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
nitro eller forum?
Tillbaka
Topp