Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
nitro eller forum?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="veeco" data-source="post: 65592" data-attributes="member: 34652"><p>DOughboy.</p><p></p><p>det jag skrattade åt var din kommentar om nitro, vänta tills du får se nästa års line-up.</p><p></p><p>om glissade har jag ingen åsikt.</p><p></p><p>till min egen, och kanske även din, glädje fick jag för några dagar sedan besked om att PTI kommer distribuera Gnu snowboards (samt lib tech) i sverige nästa år. inte en dag för tidigt!</p><p></p><p>så nästa år kommer iaf jag att köra på en Gnu bräda!</p><p></p><p>hoppas tillsammans med dig på att någon även plockar upp capita och andra intressanta märken som ex. Grenade.</p><p></p><p>Stöd snowboardvärldens mindre märken! dissa skidmärkena!</p><p>även om Benedeks pro model för salomon nästa år är smooth...</p><p></p><p>viva la revolucion ;-)</p><p></p><p>pis</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="veeco, post: 65592, member: 34652"] DOughboy. det jag skrattade åt var din kommentar om nitro, vänta tills du får se nästa års line-up. om glissade har jag ingen åsikt. till min egen, och kanske även din, glädje fick jag för några dagar sedan besked om att PTI kommer distribuera Gnu snowboards (samt lib tech) i sverige nästa år. inte en dag för tidigt! så nästa år kommer iaf jag att köra på en Gnu bräda! hoppas tillsammans med dig på att någon även plockar upp capita och andra intressanta märken som ex. Grenade. Stöd snowboardvärldens mindre märken! dissa skidmärkena! även om Benedeks pro model för salomon nästa år är smooth... viva la revolucion ;-) pis [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
nitro eller forum?
Tillbaka
Topp