Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro eller Santa cruz?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 234084" data-attributes="member: 53949"><p>Tydligt o tydligt? Tycker det skapade mer förrvirring än förbättring, att först säga att man inte kan jämföra brädor rakt av och sen säga tvärt emot och sen ge sig in på diskutionen om "pros" använder en viss bräda eller inte (någonting säger mig att du inte är bästa polare med alla pros o vet vilka brädor de har) känns inte så förtydligande.. Men fine, har du åsikten att Burton bara gör dyra brädor o att alla andra märken är så mycket bättre för att proffs använder dem o de e billiga så får du gärna ha det, smaken är som baken..</p><p></p><p>Och det där med prefixet kilo var helt off topic, därför jag skrev det som ett post scriptum.. gick teknik med matte e och fysik b o är lite trött på onödig användning av prefix i varddagspråk.. sen om 4,2k är tydligare än 4200 i snowboardprissammanhang vet jag inte om jag håller med om direkt.. speciellt inte med tanke på alla dem som av ren ovishet kommer missta det för 4,2 Kelvin eller 4,2kg och inte alls förstå hur man kan betala med en vikt.. men det är ju off topic som sagt, så ska vi diskutera det får vi nog starta en ny tråd så alla andra får chansen att vara med...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 234084, member: 53949"] Tydligt o tydligt? Tycker det skapade mer förrvirring än förbättring, att först säga att man inte kan jämföra brädor rakt av och sen säga tvärt emot och sen ge sig in på diskutionen om "pros" använder en viss bräda eller inte (någonting säger mig att du inte är bästa polare med alla pros o vet vilka brädor de har) känns inte så förtydligande.. Men fine, har du åsikten att Burton bara gör dyra brädor o att alla andra märken är så mycket bättre för att proffs använder dem o de e billiga så får du gärna ha det, smaken är som baken.. Och det där med prefixet kilo var helt off topic, därför jag skrev det som ett post scriptum.. gick teknik med matte e och fysik b o är lite trött på onödig användning av prefix i varddagspråk.. sen om 4,2k är tydligare än 4200 i snowboardprissammanhang vet jag inte om jag håller med om direkt.. speciellt inte med tanke på alla dem som av ren ovishet kommer missta det för 4,2 Kelvin eller 4,2kg och inte alls förstå hur man kan betala med en vikt.. men det är ju off topic som sagt, så ska vi diskutera det får vi nog starta en ny tråd så alla andra får chansen att vara med... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro eller Santa cruz?
Tillbaka
Topp