Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro eller Santa cruz?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sincan" data-source="post: 234123" data-attributes="member: 68558"><p>Nej, jag känner faktiskt inte en enda pro. Antar att de inte va riktigt det du mena menmen. Jag jämförde värkligen inte brädorna rakt av, jag sa att någon var mer lik den andra jämfört med en tredje. Det är verkligen inte att gämföra rakt av. Men du vet ju tydligen allt. Så fortsätt med det, ha det gött hej.</p><p>antar att ingen tänker på kelvin före k(K), som står för kilo. det står för 1000. Den enda som anmärkte det var du, kanske glömt av det där med prefix?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sincan, post: 234123, member: 68558"] Nej, jag känner faktiskt inte en enda pro. Antar att de inte va riktigt det du mena menmen. Jag jämförde värkligen inte brädorna rakt av, jag sa att någon var mer lik den andra jämfört med en tredje. Det är verkligen inte att gämföra rakt av. Men du vet ju tydligen allt. Så fortsätt med det, ha det gött hej. antar att ingen tänker på kelvin före k(K), som står för kilo. det står för 1000. Den enda som anmärkte det var du, kanske glömt av det där med prefix? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro eller Santa cruz?
Tillbaka
Topp