Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Misfit, Burton Custom eller YES!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pfv" data-source="post: 611186" data-attributes="member: 102534"><p>Tjena,</p><p></p><p>Tog en tur i Hammarbybacken tidigare i veckan och trivdes jävligt bra. Jag har även blivit medlurad på en resa till Alperna i vår. Så jag antar att det är dags att köpa en bräda.</p><p></p><p>De alternativen jag har idag är:</p><p>2009 Nitro Misfit 158,6</p><p>2008 Burton Custom 163 wide</p><p>2010 YES 156.5</p><p></p><p>Jag är en tung pjäs, 185cm/110kg. Överviktig? Japp, men jag gillar det. Hur som helst, har ni några förslag/synpunkter?</p><p></p><p>Tack!/pfv</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pfv, post: 611186, member: 102534"] Tjena, Tog en tur i Hammarbybacken tidigare i veckan och trivdes jävligt bra. Jag har även blivit medlurad på en resa till Alperna i vår. Så jag antar att det är dags att köpa en bräda. De alternativen jag har idag är: 2009 Nitro Misfit 158,6 2008 Burton Custom 163 wide 2010 YES 156.5 Jag är en tung pjäs, 185cm/110kg. Överviktig? Japp, men jag gillar det. Hur som helst, har ni några förslag/synpunkter? Tack!/pfv [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Misfit, Burton Custom eller YES!
Tillbaka
Topp