Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Misfit, Burton Custom eller YES!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pfv" data-source="post: 611538" data-attributes="member: 102534"><p>Tjena,</p><p></p><p>Tack för alla svar!</p><p></p><p>Om det står YES! eller Biltema under brädan spelar mig ingen större roll. Jag är ändå så jävla ocool, så även om det står YES! på skiten så blir jag inte cool för det. Men jag vågar mig påstå att Biltema kanske inte riktigt gör de vassaste brädorna, och ska jag ändå slänga ut lite pengar på en bräda så kan jag lika gärna köpa något fungerande direkt.</p><p></p><p>Mina fötter mäter upp till en storlek av 45. Gällande min åkning så kommer det troligtvis bli mest i pisten och även hel del utanför pisten. Hade gärna åkt i parker och hoppat/railat och allt vad det nu kallas, men då risken att jag skämmer ut hela snowboard-scenen vore överhängande vid sådana aktiviteter så avvaktar jag lite med det tills vidare.</p><p></p><p>Egentligen kanske det inte är något att fundera över(?) då jag får med bindningar till Burton:en och den kostar mig 3000 riksdaler, medans priset på de andra brädorna ligger över det, utan bindningar.</p><p></p><p>Fred/pfv</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pfv, post: 611538, member: 102534"] Tjena, Tack för alla svar! Om det står YES! eller Biltema under brädan spelar mig ingen större roll. Jag är ändå så jävla ocool, så även om det står YES! på skiten så blir jag inte cool för det. Men jag vågar mig påstå att Biltema kanske inte riktigt gör de vassaste brädorna, och ska jag ändå slänga ut lite pengar på en bräda så kan jag lika gärna köpa något fungerande direkt. Mina fötter mäter upp till en storlek av 45. Gällande min åkning så kommer det troligtvis bli mest i pisten och även hel del utanför pisten. Hade gärna åkt i parker och hoppat/railat och allt vad det nu kallas, men då risken att jag skämmer ut hela snowboard-scenen vore överhängande vid sådana aktiviteter så avvaktar jag lite med det tills vidare. Egentligen kanske det inte är något att fundera över(?) då jag får med bindningar till Burton:en och den kostar mig 3000 riksdaler, medans priset på de andra brädorna ligger över det, utan bindningar. Fred/pfv [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Misfit, Burton Custom eller YES!
Tillbaka
Topp