Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Prime Colorband Zero + Nitro Raiden Wizard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mattiaslonn" data-source="post: 918814" data-attributes="member: 101630"><p>Jag har inför vintersäsongen nu börjat leta upp en ny bräda som man kan ha när snön börjar falla. Jag har skor redan och letar därför efter bräda + bindning. Jag har tittat på kombon Nitro Prime Colorband Zero 158cm + Nitro Raiden Wizard storlek M på sport-conrad. Jag har inte extremt mycket pengar att röra mig med så måste landa någonstans under 3500 kr. </p><p></p><p>Min fråga är helt enkelt om detta är en bra/passande kombo? </p><p>Mina specs är:</p><p>Man</p><p>180cm</p><p>87 kg</p><p>43 skor</p><p>Inte nybörjare men inte heller lagom, typ lagom i åkerfarenhet.</p><p>Jag letar efter en allroundbräda med mest fokus i pisten men även för att kunna testa sig fram i parken.</p><p></p><p>Vad tycker ni? Några tips?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mattiaslonn, post: 918814, member: 101630"] Jag har inför vintersäsongen nu börjat leta upp en ny bräda som man kan ha när snön börjar falla. Jag har skor redan och letar därför efter bräda + bindning. Jag har tittat på kombon Nitro Prime Colorband Zero 158cm + Nitro Raiden Wizard storlek M på sport-conrad. Jag har inte extremt mycket pengar att röra mig med så måste landa någonstans under 3500 kr. Min fråga är helt enkelt om detta är en bra/passande kombo? Mina specs är: Man 180cm 87 kg 43 skor Inte nybörjare men inte heller lagom, typ lagom i åkerfarenhet. Jag letar efter en allroundbräda med mest fokus i pisten men även för att kunna testa sig fram i parken. Vad tycker ni? Några tips? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Prime Colorband Zero + Nitro Raiden Wizard
Tillbaka
Topp