Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Punisher bräda...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 112120" data-attributes="member: 28391"><p>jns:</p><p>Jag tror knappast att SW åker på Custom direkt från produktion. Han åker förmodligen på något som ser ut som Custom men som materiellt sett är bra mycket bättre. Smart marknadsföring från Burtons sida, men det gör inte Custom i standardutförande till en bättre bindning.</p><p></p><p>Roskabo:</p><p>Jag har en enda gång under snart 20 år på snowboard haft bindningar, Drake F-50 (01), och boots, Northwave Quest (98), från samma tillverkare och jag tycker inte att det har någon som helst betydelse vilket märke det är på dem, bara det är bra prylar. Det är mest Burton som gör en grej av detta eftersom de så gärna vill att man ska köpa både boots och bindningar av dem.</p><p></p><p>Köp ett par Flux! Det är de absolut skönaste bindningarna jag någonson testat.</p><p></p><p>Peace.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 112120, member: 28391"] jns: Jag tror knappast att SW åker på Custom direkt från produktion. Han åker förmodligen på något som ser ut som Custom men som materiellt sett är bra mycket bättre. Smart marknadsföring från Burtons sida, men det gör inte Custom i standardutförande till en bättre bindning. Roskabo: Jag har en enda gång under snart 20 år på snowboard haft bindningar, Drake F-50 (01), och boots, Northwave Quest (98), från samma tillverkare och jag tycker inte att det har någon som helst betydelse vilket märke det är på dem, bara det är bra prylar. Det är mest Burton som gör en grej av detta eftersom de så gärna vill att man ska köpa både boots och bindningar av dem. Köp ett par Flux! Det är de absolut skönaste bindningarna jag någonson testat. Peace. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Punisher bräda...
Tillbaka
Topp