Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Recoil TLS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SGM" data-source="post: 929563" data-attributes="member: 129714"><p>Tjo!</p><p></p><p>Jag är gammal återfalls-åkare, började tidigt -90, och åkte all ledig tid med mina bröder - och det höll i sig till mitten 2000, sedan har det varit dött med enstaka åk i Sälen när man är hos föräldrarna, förra året åktes det lite mer dock.</p><p></p><p>Precis i slutet av karriären 2003 så shoppades det bräda och bindningar (forum och drake), de duger gott än, men bootsen jag har är bara för sorgliga numera - ett par Northwave Reto Lamm från...jag vet inte...93?</p><p></p><p>Det är som sagt fostrande att åka i sladdriga boots, men det är dags att byta nu...tog ett varv på Västerås idag, och utbudet är ju tragiskt - med undantag av Hollywood där det fanns lite iaf - och jag hittade ett par Nitro Recoil TLS som faktiskt föll mig i smaken.</p><p></p><p>Supergrepp runt hälen var det första jag reagerade på, och att de var såpass mycket stadigare än mina gamla härken.</p><p></p><p></p><p></p><p>Har vi någon som åker Nitro här? Håller sig hälgreppet framöver? Eller är det något man har första 10 dagarna i backen?</p><p></p><p>Ha't gött!</p><p></p><p>/J</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SGM, post: 929563, member: 129714"] Tjo! Jag är gammal återfalls-åkare, började tidigt -90, och åkte all ledig tid med mina bröder - och det höll i sig till mitten 2000, sedan har det varit dött med enstaka åk i Sälen när man är hos föräldrarna, förra året åktes det lite mer dock. Precis i slutet av karriären 2003 så shoppades det bräda och bindningar (forum och drake), de duger gott än, men bootsen jag har är bara för sorgliga numera - ett par Northwave Reto Lamm från...jag vet inte...93? Det är som sagt fostrande att åka i sladdriga boots, men det är dags att byta nu...tog ett varv på Västerås idag, och utbudet är ju tragiskt - med undantag av Hollywood där det fanns lite iaf - och jag hittade ett par Nitro Recoil TLS som faktiskt föll mig i smaken. Supergrepp runt hälen var det första jag reagerade på, och att de var såpass mycket stadigare än mina gamla härken. Har vi någon som åker Nitro här? Håller sig hälgreppet framöver? Eller är det något man har första 10 dagarna i backen? Ha't gött! /J [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Recoil TLS
Tillbaka
Topp