Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
nitro snowboards
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="S-T" data-source="post: 47616" data-attributes="member: 25772"><p>För din åkstil så skulle jag nu rekomendera supratem eller shadow och i nästa års 03-04 line så skullle jag även ta en titt på t2 men jag vet inte hur bra den är allround men den ser intressant ut på papper. Kolla med t12 i götegorg för där kan du göra riktiga kap på utgående modeller .Jag har en supernatural 157 som jag köpte förra sommaren och den är hur bra som helst. Jag är jävligt nöjd med den helt enkelt. </p><p></p><p>Angående problem med reklamationer så lämnar Nitro två års garanti så det borde inte vara några problem om något krånglar. Men det kan ju bero på hur personalen är i just den butiken där man köper den, så se till att fråga hur de brukar göra vid reklamationer och fel som täcks av garantin. Om de är krångel så brukar det hjälpa att ta kontakt med komunens konsumentombud, det brukar lösa vädigt många problem. Många gånger vet inte butikspersonalen vilka skyldigheter de har gentemot kunderna och kan behöva bli upplysta om detta. Kolla ARN .se för mer info om reklamationer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="S-T, post: 47616, member: 25772"] För din åkstil så skulle jag nu rekomendera supratem eller shadow och i nästa års 03-04 line så skullle jag även ta en titt på t2 men jag vet inte hur bra den är allround men den ser intressant ut på papper. Kolla med t12 i götegorg för där kan du göra riktiga kap på utgående modeller .Jag har en supernatural 157 som jag köpte förra sommaren och den är hur bra som helst. Jag är jävligt nöjd med den helt enkelt. Angående problem med reklamationer så lämnar Nitro två års garanti så det borde inte vara några problem om något krånglar. Men det kan ju bero på hur personalen är i just den butiken där man köper den, så se till att fråga hur de brukar göra vid reklamationer och fel som täcks av garantin. Om de är krångel så brukar det hjälpa att ta kontakt med komunens konsumentombud, det brukar lösa vädigt många problem. Många gånger vet inte butikspersonalen vilka skyldigheter de har gentemot kunderna och kan behöva bli upplysta om detta. Kolla ARN .se för mer info om reklamationer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
nitro snowboards
Tillbaka
Topp