Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Stiletto 166
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JAndersB" data-source="post: 1334531" data-attributes="member: 122562"><p>I princip ja. Samtidigt är det alltid komplext, inte bara en bräda i sig utan även dess plats i en quiver och i förhållande till det berg man normalt kör. Jag har allt mer börjat ogilla swallows i off pist, vilket ju även drabbar min Amplid Snommelier. Gillar de mera smooth flytande tailens på min gamla, för breda Orca och nya smalare MC Wayfinder 3. 25,5 midjebredd också lite smalt i seriöst med puder.</p><p></p><p>I pist känns 166 ofta som lite onödig massa att släpa på. Salomon Highpath 159 min nuvarande pistfavorit. Sanslöst grepp. Lite odämpad dock.</p><p></p><p>Men faktum kvarstår ju att Stiletton är väldigt vass både i pist och i offpist. Förvånande vass.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JAndersB, post: 1334531, member: 122562"] I princip ja. Samtidigt är det alltid komplext, inte bara en bräda i sig utan även dess plats i en quiver och i förhållande till det berg man normalt kör. Jag har allt mer börjat ogilla swallows i off pist, vilket ju även drabbar min Amplid Snommelier. Gillar de mera smooth flytande tailens på min gamla, för breda Orca och nya smalare MC Wayfinder 3. 25,5 midjebredd också lite smalt i seriöst med puder. I pist känns 166 ofta som lite onödig massa att släpa på. Salomon Highpath 159 min nuvarande pistfavorit. Sanslöst grepp. Lite odämpad dock. Men faktum kvarstår ju att Stiletton är väldigt vass både i pist och i offpist. Förvånande vass. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro Stiletto 166
Tillbaka
Topp