Nitro Suprateam

Ekanboyz

Ny medlem
Nitro Suprateam
Är lite inne på att investera i en sådan tänkte höra först om någon har kört på den, vad är den bäst/sämst/mindre bra på? Jag har förstått att det skall vara en allround bräda som utgör sig för att funka bra överallt...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp