Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro T1, nått och ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 142815" data-attributes="member: 44213"><p>sen vet jag inte vilka skor du har ..</p><p></p><p>US (amerikansk storlek) 9 är 42, US 9½ är 42½ US 10 är 43 och US 10½ är 43½ och US 11 är 44</p><p></p><p></p><p>så jag hoppas inte att du har US 11 ???? (sen mäter jag i Burton-storlekar)</p><p></p><p>har du US 11 = 44 i skor så kanske brädan kan bli en liiiten smula för smal.. </p><p></p><p></p><p>men som sagt.. du säger att du har 42/43 så då funkar det..</p><p></p><p></p><p>156.an för mera lek, å rails å fetra spinns + massa jibbing</p><p></p><p>159.an till mera feta hopp och lite mindre rails, lek å jibbing..</p><p></p><p></p><p>(ja skulle lätt ha tatt 56.an om ja skulle vara en parkråtta)</p><p></p><p></p><p>jag körde dominant 154 förra säsongen... fett skön längd i parken.. (vill tom gå ner till 150)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 142815, member: 44213"] sen vet jag inte vilka skor du har .. US (amerikansk storlek) 9 är 42, US 9½ är 42½ US 10 är 43 och US 10½ är 43½ och US 11 är 44 så jag hoppas inte att du har US 11 ???? (sen mäter jag i Burton-storlekar) har du US 11 = 44 i skor så kanske brädan kan bli en liiiten smula för smal.. men som sagt.. du säger att du har 42/43 så då funkar det.. 156.an för mera lek, å rails å fetra spinns + massa jibbing 159.an till mera feta hopp och lite mindre rails, lek å jibbing.. (ja skulle lätt ha tatt 56.an om ja skulle vara en parkråtta) jag körde dominant 154 förra säsongen... fett skön längd i parken.. (vill tom gå ner till 150) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro T1, nått och ha?
Tillbaka
Topp