Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro T1, nått och ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="antonS" data-source="post: 142818" data-attributes="member: 57163"><p>reklameringen gick lätt... in till skilab, så kollade dom att det var en garantisak (vilket det är när limningen släpper) sen bara plocka ut en ny. Hur lätt som helst, och dom är inte så grininga eftersom dom inte förlorar något på det. Japp brädan gillar jag mycket. </p><p>(jag har storlek 43/44 ungefär och det är inga problem, har aldrig skrapat i foten) </p><p></p><p>åkningen i pist är helt okej, värre blir det när det är puder. då är det inte lätt med så kort bräda och mittmonterat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="antonS, post: 142818, member: 57163"] reklameringen gick lätt... in till skilab, så kollade dom att det var en garantisak (vilket det är när limningen släpper) sen bara plocka ut en ny. Hur lätt som helst, och dom är inte så grininga eftersom dom inte förlorar något på det. Japp brädan gillar jag mycket. (jag har storlek 43/44 ungefär och det är inga problem, har aldrig skrapat i foten) åkningen i pist är helt okej, värre blir det när det är puder. då är det inte lätt med så kort bräda och mittmonterat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro T1, nått och ha?
Tillbaka
Topp