Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro t2.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="axel_s" data-source="post: 88604" data-attributes="member: 45660"><p>Har förra årets nitro T2. Den me gult å svart i en ring på baksidan. schön bräda. =)</p><p></p><p>Min e rätt hårt körd så den har mjuknat rejält.</p><p>Men köper man en ny är den mkt styv med sjuk popp.</p><p></p><p>den går som ett spjut i pisten både regular å faky.</p><p>de e väl inte direkt någon offpist-bräda, man står ju i mitten så de blir svårt att få bakvikt i lössnön. </p><p>men vafan, den e grym änå ju.</p><p></p><p>Den kostar 5295 i nytt skick.</p><p></p><p>vi ses i chamonix 0405!</p><p>mvh</p><p>axel</p><p></p><p>ps. jag såde nitro förra året så jag vet mycke om brädorna. fråga mig om ni vill veta nått annat. ds</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="axel_s, post: 88604, member: 45660"] Har förra årets nitro T2. Den me gult å svart i en ring på baksidan. schön bräda. =) Min e rätt hårt körd så den har mjuknat rejält. Men köper man en ny är den mkt styv med sjuk popp. den går som ett spjut i pisten både regular å faky. de e väl inte direkt någon offpist-bräda, man står ju i mitten så de blir svårt att få bakvikt i lössnön. men vafan, den e grym änå ju. Den kostar 5295 i nytt skick. vi ses i chamonix 0405! mvh axel ps. jag såde nitro förra året så jag vet mycke om brädorna. fråga mig om ni vill veta nått annat. ds [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro t2.
Tillbaka
Topp