Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro t2.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="razzeno12" data-source="post: 88609" data-attributes="member: 43371"><p>Tjena!!...kör på en nitro T2 back in black 157!!....Köpte den från www.blue-tomato.at för 499 euro.</p><p>Det är lätt den skönaste bräda ja kört på!!....den är inte så mjuk..men de e sååååå grym pop i!!....å den är helt underbar att snurra med!!...köp den back in black som ser ut som en bit av en måltavla under..den e såå fet!!....=).....Köp den inte från USA Visst dollarn är låg och man kan luras att det är billigt. Men det tillkommer dyr frakt och tullskatt. Om du ska tjäna på att köpa från USA så ska du ha en kompis där som du kan skicka den till....sen får han skicka den till dig som en "gåva"......då slipper du både dyr frakt och tullskatten!! OM du inte känner någon så köp från tyskland/österrike....de e skattfritt.....man slipper ofta betala frakt...ja betala inte ett skit i frakt....å sen ere grymm servise...fick min efter 4 dar....jag beställde den med Drake Matrix bindning...när den kom var ena bakkappan trasig....då ringde ja å snacka me dom å sen skicka ja tbx bakkappan i en låda 5 dar efter hade jag en ny hel i brevlådan...å dom stog för extra frakten...de kallar ja fan servise!!</p><p></p><p></p><p>om du redan hunnit köpa bräda i år...så vet du till nästa gång att du ska handla nere i europa!!</p><p></p><p></p><p>Peace out maaan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="razzeno12, post: 88609, member: 43371"] Tjena!!...kör på en nitro T2 back in black 157!!....Köpte den från www.blue-tomato.at för 499 euro. Det är lätt den skönaste bräda ja kört på!!....den är inte så mjuk..men de e sååååå grym pop i!!....å den är helt underbar att snurra med!!...köp den back in black som ser ut som en bit av en måltavla under..den e såå fet!!....=).....Köp den inte från USA Visst dollarn är låg och man kan luras att det är billigt. Men det tillkommer dyr frakt och tullskatt. Om du ska tjäna på att köpa från USA så ska du ha en kompis där som du kan skicka den till....sen får han skicka den till dig som en "gåva"......då slipper du både dyr frakt och tullskatten!! OM du inte känner någon så köp från tyskland/österrike....de e skattfritt.....man slipper ofta betala frakt...ja betala inte ett skit i frakt....å sen ere grymm servise...fick min efter 4 dar....jag beställde den med Drake Matrix bindning...när den kom var ena bakkappan trasig....då ringde ja å snacka me dom å sen skicka ja tbx bakkappan i en låda 5 dar efter hade jag en ny hel i brevlådan...å dom stog för extra frakten...de kallar ja fan servise!! om du redan hunnit köpa bräda i år...så vet du till nästa gång att du ska handla nere i europa!! Peace out maaan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro t2.
Tillbaka
Topp