Juckelsprak
Ny medlem
Nitro target och Raiden BOLT
Hej!
Jag undrar vad ni har för åsikter om Nitro target brädan?
Vad är det för slags bräda? park/pist?
Vad tycker ni om Nitro Raiden BOLT w07 bindningarna?
Är medel bra åkare btw och åker endast park och offpist.
Pisten används endast för att ta sig till ovanstående.
Längd 1.80 och väger 67kg
MVh
Robin
http://www.boardstore.se/Site/frameset.asp?MarketsToLanguagesId=1
Jag undrar vad ni har för åsikter om Nitro target brädan?
Vad är det för slags bräda? park/pist?
Vad tycker ni om Nitro Raiden BOLT w07 bindningarna?
Är medel bra åkare btw och åker endast park och offpist.
Pisten används endast för att ta sig till ovanstående.
Längd 1.80 och väger 67kg
MVh
Robin
http://www.boardstore.se/Site/frameset.asp?MarketsToLanguagesId=1
Senast ändrad: