Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro target och Raiden BOLT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Juckelsprak" data-source="post: 245261" data-attributes="member: 64589"><p>Hej!</p><p>Jag undrar vad ni har för åsikter om Nitro target brädan? </p><p>Vad är det för slags bräda? park/pist?</p><p></p><p>Vad tycker ni om Nitro Raiden BOLT w07 bindningarna? </p><p>Är medel bra åkare btw och åker endast park och offpist.</p><p>Pisten används endast för att ta sig till ovanstående.</p><p>Längd 1.80 och väger 67kg</p><p>MVh</p><p>Robin</p><p></p><p><a href="http://www.boardstore.se/Site/frameset.asp?MarketsToLanguagesId=1" target="_blank">http://www.boardstore.se/Site/frameset.asp?MarketsToLanguagesId=1</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Juckelsprak, post: 245261, member: 64589"] Hej! Jag undrar vad ni har för åsikter om Nitro target brädan? Vad är det för slags bräda? park/pist? Vad tycker ni om Nitro Raiden BOLT w07 bindningarna? Är medel bra åkare btw och åker endast park och offpist. Pisten används endast för att ta sig till ovanstående. Längd 1.80 och väger 67kg MVh Robin [URL]http://www.boardstore.se/Site/frameset.asp?MarketsToLanguagesId=1[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nitro target och Raiden BOLT
Tillbaka
Topp