Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
NM i Gränsen 2014 för Oldboys/girls
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 1025822" data-attributes="member: 101593"><p>Min personliga uppfattning (med begränsad Åre-erfarenhet förvisso) är att Åre suger som friåkningsort och jag upplever inte att den förknippas med friåkning heller. </p><p>Det kommer flera extremt duktiga friåkare därifrån utan tvekan men Åre är för mig inte synonymt med friåkning (om man inte med det även räknar in jibbing för jo då förknippas det).</p><p>En del av det hela tror jag är att Åre har kass snöstatistik, objektivt då, subjektivt är det inte bara kass, utan närmare katatrofalt.</p><p></p><p>edit: stavfelll</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 1025822, member: 101593"] Min personliga uppfattning (med begränsad Åre-erfarenhet förvisso) är att Åre suger som friåkningsort och jag upplever inte att den förknippas med friåkning heller. Det kommer flera extremt duktiga friåkare därifrån utan tvekan men Åre är för mig inte synonymt med friåkning (om man inte med det även räknar in jibbing för jo då förknippas det). En del av det hela tror jag är att Åre har kass snöstatistik, objektivt då, subjektivt är det inte bara kass, utan närmare katatrofalt. edit: stavfelll [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
NM i Gränsen 2014 för Oldboys/girls
Tillbaka
Topp