Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
NM i Gränsen 2014 för Oldboys/girls
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 1025838" data-attributes="member: 101593"><p>Mina sämsta snöupplevelser i alperna och Kanada var fortfarande mycket bättre än allt i Åre, så det lär inte hända, kanske har jag bara haft otur, men hur många chanser ska något få? Ifall någon bjuder mig dit så kanske...</p><p>Man behöver inget puder för tävling, men jag åker för njutningen, och visst ibland kan även "fostrande" underlag vara kul, men inget jag saknar/jagar eller betalar extra för. </p><p></p><p>OnT: En oldboys tävling låter kul (i gränsen då, inget Åre!) men man är ju chanslös i sin åldersgrupp. Då får man tävla för skojs skull, men då är det ju inte riktigt samma sak. </p><p>Är man ens en oldboy vid +35?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 1025838, member: 101593"] Mina sämsta snöupplevelser i alperna och Kanada var fortfarande mycket bättre än allt i Åre, så det lär inte hända, kanske har jag bara haft otur, men hur många chanser ska något få? Ifall någon bjuder mig dit så kanske... Man behöver inget puder för tävling, men jag åker för njutningen, och visst ibland kan även "fostrande" underlag vara kul, men inget jag saknar/jagar eller betalar extra för. OnT: En oldboys tävling låter kul (i gränsen då, inget Åre!) men man är ju chanslös i sin åldersgrupp. Då får man tävla för skojs skull, men då är det ju inte riktigt samma sak. Är man ens en oldboy vid +35? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
NM i Gränsen 2014 för Oldboys/girls
Tillbaka
Topp