Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
NM i Gränsen 2014 för Oldboys/girls
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gahnis" data-source="post: 1025874" data-attributes="member: 46117"><p>Kul tråd och bra idé säger jag!</p><p></p><p>Håller nog med Maximuz om att Gränsen är rätta platsen.</p><p>Åra, nja.. baksidan då kanske, men det blir mer "knöl" med arrangemang och fix. Å andra sidan vore det ganska intressant att se om det gick att genomföra. Svårt..</p><p>MEN, jag vidhåller också att ett evenemang som detta (som faktiskt har en direkt koppling till tävlingarna i Gränsen in the old days) heller inte ska konkurrera med NM. Snarare vara en del av evenemanget.</p><p>Åldersgräns vet i katten, men det finns ju en hel hord med intressanta människor som skulle kunna göra detta äventyr helt magiskt!</p><p>Fasen.. När man väl tänker på det så är ju idén helt kanon!!</p><p>Och vilken bankett... ojojoj!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gahnis, post: 1025874, member: 46117"] Kul tråd och bra idé säger jag! Håller nog med Maximuz om att Gränsen är rätta platsen. Åra, nja.. baksidan då kanske, men det blir mer "knöl" med arrangemang och fix. Å andra sidan vore det ganska intressant att se om det gick att genomföra. Svårt.. MEN, jag vidhåller också att ett evenemang som detta (som faktiskt har en direkt koppling till tävlingarna i Gränsen in the old days) heller inte ska konkurrera med NM. Snarare vara en del av evenemanget. Åldersgräns vet i katten, men det finns ju en hel hord med intressanta människor som skulle kunna göra detta äventyr helt magiskt! Fasen.. När man väl tänker på det så är ju idén helt kanon!! Och vilken bankett... ojojoj! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
NM i Gränsen 2014 för Oldboys/girls
Tillbaka
Topp