Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
NM i Gränsen 2014 för Oldboys/girls
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anders_Lindgren" data-source="post: 1025888" data-attributes="member: 14192"><p>Superkul ide! </p><p>Jag är mer än gärna med på detta. Har 2 kompisar i samma ålder som mig som med största sannolikhet vill va med.</p><p> Lägger min röst på Gränsen känns mer rätt så då är man på rätt plats och har chans att se den riktiga tävlingen också!</p><p>Håller med Maximuz om att dagen före skulle va en bra dag att köra på, ett race på fm och ett på em. Sen rast vila för att ladda för banketten.</p><p>Angående ålder på denna oldboystävling röstar jag på runt 38år. Som Reine skrev så finns det många vassa åkare runt denna ålder, men ska man få ett hyfsat stort/brett startfält kanske det måste ligga runt denna åldern. Men jag kan ha fel.</p><p>Man kan faktiskt ha en vinnare som man utser precis som vanligt. Och bästa amatör som också vinner första pris. Om nu nån storfräsare med många års proffskontrakt i ryggen kommer och vill va med och ha kul på detta spektakel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anders_Lindgren, post: 1025888, member: 14192"] Superkul ide! Jag är mer än gärna med på detta. Har 2 kompisar i samma ålder som mig som med största sannolikhet vill va med. Lägger min röst på Gränsen känns mer rätt så då är man på rätt plats och har chans att se den riktiga tävlingen också! Håller med Maximuz om att dagen före skulle va en bra dag att köra på, ett race på fm och ett på em. Sen rast vila för att ladda för banketten. Angående ålder på denna oldboystävling röstar jag på runt 38år. Som Reine skrev så finns det många vassa åkare runt denna ålder, men ska man få ett hyfsat stort/brett startfält kanske det måste ligga runt denna åldern. Men jag kan ha fel. Man kan faktiskt ha en vinnare som man utser precis som vanligt. Och bästa amatör som också vinner första pris. Om nu nån storfräsare med många års proffskontrakt i ryggen kommer och vill va med och ha kul på detta spektakel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
NM i Gränsen 2014 för Oldboys/girls
Tillbaka
Topp