Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
NM I Gränsen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andreas_klarstrom" data-source="post: 46514" data-attributes="member: 31400"><p>Jag kommer inte men det är väl ingen som bryr sig...</p><p>Jag har tenta på tisdag så tyvärr blir det inget åkande i år.</p><p>Det hade varit jättekul att vara med i år.</p><p>Jag jobbade i gränsen förra året och lite i år också. </p><p>Det är mycket mer snö i år --> fler linjeval.</p><p></p><p>Förra året tänkte jag att jag lika gärna kunde prova på och jämföra mig med andra och vara med i NM. </p><p>Jag åker bräda och tyvärr var det bara tio pers med och jag kom fyra, första gången jag har tävlat på bräda!</p><p></p><p>Det är inte direkt hög konkurrans så om du funderar på att tjäna en mycket liten hacka och än mer respekt så åk upp och var med.</p><p>Skidklassen är det däremot högre klass på.</p><p>Jon olssons kvalåk var bland det bästa jag sett.</p><p>Tyvärr är det så att domarna kollar ganska mycket på namn och att man ska ha, enligt dom, rätt stil. Men det är ju en bedömningssport.</p><p></p><p>NM i gränsen är en av dom sjukaste tävlingarna i Sverige. 45 grader stenar, skit och lite snö. Det var underbart när jag kom ner stående till publikens jubel.</p><p>Blir det däremot flatljus blir det inte lika roligt.</p><p></p><p>Jag hoppas verkligen att Christian Björk som kom nia förra året ska visa alla vilken bra åkare han är, hans finalåk var grymt, samma linjeval som vindstedt, men han fick inte de poäng som han förtjänade. </p><p>Se upp för honom om ni ska upp.</p><p></p><p>/tentaångest.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andreas_klarstrom, post: 46514, member: 31400"] Jag kommer inte men det är väl ingen som bryr sig... Jag har tenta på tisdag så tyvärr blir det inget åkande i år. Det hade varit jättekul att vara med i år. Jag jobbade i gränsen förra året och lite i år också. Det är mycket mer snö i år --> fler linjeval. Förra året tänkte jag att jag lika gärna kunde prova på och jämföra mig med andra och vara med i NM. Jag åker bräda och tyvärr var det bara tio pers med och jag kom fyra, första gången jag har tävlat på bräda! Det är inte direkt hög konkurrans så om du funderar på att tjäna en mycket liten hacka och än mer respekt så åk upp och var med. Skidklassen är det däremot högre klass på. Jon olssons kvalåk var bland det bästa jag sett. Tyvärr är det så att domarna kollar ganska mycket på namn och att man ska ha, enligt dom, rätt stil. Men det är ju en bedömningssport. NM i gränsen är en av dom sjukaste tävlingarna i Sverige. 45 grader stenar, skit och lite snö. Det var underbart när jag kom ner stående till publikens jubel. Blir det däremot flatljus blir det inte lika roligt. Jag hoppas verkligen att Christian Björk som kom nia förra året ska visa alla vilken bra åkare han är, hans finalåk var grymt, samma linjeval som vindstedt, men han fick inte de poäng som han förtjänade. Se upp för honom om ni ska upp. /tentaångest. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
NM I Gränsen
Tillbaka
Topp