Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
No boundaries Rail jam
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gavle" data-source="post: 474582" data-attributes="member: 73021"><p>jadu, började väl rätt oseriöst men vi har blivit mer och mer seriösa iallfall, är ju gjort som en kul grej här nere i skåne då ingen annan anordnar ett railjam här nere. Sen är det ju så att det e butiken han fokuserar på och detta bara är något roligt på sidan om, så blir ju skön musik massa snö från ishallen och boxen som jag har provkört hela dagen och den e absolut åkbar ! </p><p></p><p>alwayscrash kul att du e positiv, jag e ju bara glad att det händer någonting här nere i skåne eftersom att de flesta här nere snackar bara om att dom älskar att åka hit och dit sen gör dom ingenting för åkningen alls...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gavle, post: 474582, member: 73021"] jadu, började väl rätt oseriöst men vi har blivit mer och mer seriösa iallfall, är ju gjort som en kul grej här nere i skåne då ingen annan anordnar ett railjam här nere. Sen är det ju så att det e butiken han fokuserar på och detta bara är något roligt på sidan om, så blir ju skön musik massa snö från ishallen och boxen som jag har provkört hela dagen och den e absolut åkbar ! alwayscrash kul att du e positiv, jag e ju bara glad att det händer någonting här nere i skåne eftersom att de flesta här nere snackar bara om att dom älskar att åka hit och dit sen gör dom ingenting för åkningen alls... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
No boundaries Rail jam
Tillbaka
Topp