Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
No poles på tävling?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="W_Anton" data-source="post: 403501" data-attributes="member: 32598"><p>Dock så känns det inte som att det handlar så mycket om att ha så kul som möjligt för dom som åker utan stavar, enligt mig, argumentera gärna emot.. men för mig känns det som att man inte använder stavar för att få mer kontroll i luften, ju mer man snurrar desto svårare blir det att hålla stavarna i styren.. samma sak på rails, mycket enklare att få igång snurren om man inte har stavar i vägen.. bara min åsikt iofs! Däremot så ser jag inte så många åka utan stavar i pisten, skulle de inte ha en funktion så skulle de inte finnas! Finns det utbud så finns det efterfrågan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="W_Anton, post: 403501, member: 32598"] Dock så känns det inte som att det handlar så mycket om att ha så kul som möjligt för dom som åker utan stavar, enligt mig, argumentera gärna emot.. men för mig känns det som att man inte använder stavar för att få mer kontroll i luften, ju mer man snurrar desto svårare blir det att hålla stavarna i styren.. samma sak på rails, mycket enklare att få igång snurren om man inte har stavar i vägen.. bara min åsikt iofs! Däremot så ser jag inte så många åka utan stavar i pisten, skulle de inte ha en funktion så skulle de inte finnas! Finns det utbud så finns det efterfrågan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
No poles på tävling?
Tillbaka
Topp