Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nocopy
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tamizan" data-source="post: 552120" data-attributes="member: 94194"><p>Många märken tillverkas i Kina, tex. K2 som skriver till och med "made i China" på sina skidor Det betyder inte att det är Kineser som konstruerar skidan. </p><p></p><p>Vi tillverkar våra skidor i Kina. Eftersom jag också är involverad i produktionen så vet jag också att det är VI som väljer material, konstruktion och kvalitet. </p><p></p><p>Vi kan hålla ett lågt pris också pga. hur vårt företag är uppbyggt och hur vi valt att vår organisation fungerar samt hur vi marknadsför oss. Allt det kostar pengar som måste betala sig av produkten (vilket är självklart)</p><p></p><p>Den enda anledningen till tillverkning i Kina är att deras löner är lägre så att du inte behöver betala 8000 kr för vår skida. Det är inte många i detta avlånga land som skulle kunna avgöra om en skida var tillvekad i Frankrike eller i China genom att åka på den!</p><p> </p><p>Vi köper inte in en Kina konstruerad skida och skriver Nocopy på den dom har ju inte direkt någon alpin tradition i Kina så det skulle ju inte fungera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tamizan, post: 552120, member: 94194"] Många märken tillverkas i Kina, tex. K2 som skriver till och med "made i China" på sina skidor Det betyder inte att det är Kineser som konstruerar skidan. Vi tillverkar våra skidor i Kina. Eftersom jag också är involverad i produktionen så vet jag också att det är VI som väljer material, konstruktion och kvalitet. Vi kan hålla ett lågt pris också pga. hur vårt företag är uppbyggt och hur vi valt att vår organisation fungerar samt hur vi marknadsför oss. Allt det kostar pengar som måste betala sig av produkten (vilket är självklart) Den enda anledningen till tillverkning i Kina är att deras löner är lägre så att du inte behöver betala 8000 kr för vår skida. Det är inte många i detta avlånga land som skulle kunna avgöra om en skida var tillvekad i Frankrike eller i China genom att åka på den! Vi köper inte in en Kina konstruerad skida och skriver Nocopy på den dom har ju inte direkt någon alpin tradition i Kina så det skulle ju inte fungera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nocopy
Tillbaka
Topp