Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nocopy
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 84416" data-source="post: 552125"><p>Som tamizan skriver så är det högst troligt att det är de låga kostnaderna i china som gjort att de lagt produktionen där. Sen kan ja hålla med om att det låter B när man läser Made In China. Men å andra sidan så får de ju en mycket billigare skida som de kan sälja. Sen tror jag personligen att folk generellt har lite förutfattade meningar om lågprisskidor från t.ex China. Har ingen aning om hur bra/dåliga NOCOPYs skidor är men jag skulle inte köpa dem. Lägger hellre en tusing till för att känna mig säkrare på kvallitet. Men som jag redan sagt har jag ingen aning om hur NOCOPYs skidor är. De kanske är jättebra, kanske sämst, I don't know.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 84416, post: 552125"] Som tamizan skriver så är det högst troligt att det är de låga kostnaderna i china som gjort att de lagt produktionen där. Sen kan ja hålla med om att det låter B när man läser Made In China. Men å andra sidan så får de ju en mycket billigare skida som de kan sälja. Sen tror jag personligen att folk generellt har lite förutfattade meningar om lågprisskidor från t.ex China. Har ingen aning om hur bra/dåliga NOCOPYs skidor är men jag skulle inte köpa dem. Lägger hellre en tusing till för att känna mig säkrare på kvallitet. Men som jag redan sagt har jag ingen aning om hur NOCOPYs skidor är. De kanske är jättebra, kanske sämst, I don't know. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nocopy
Tillbaka
Topp