Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nocopy
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tamizan" data-source="post: 552290" data-attributes="member: 94194"><p>Det finns ju olika märken för att alla inte tycker att ett enda märke är det bästa. Vi har ingen ambition att bli lika stora som dom andra för då måste vi ha en annan typ av organisation med flera anställda och då blir vi tvungna att ta ut mer pengar ur varje produkt vi säljer vilket skulle höja priset för våra produkter till slutkonsument. </p><p></p><p>Jag har varit inom sport handeln sedan 95 och vet att ibland blir det fel i produktion så att etablerade kvalitetsmärken får en massa reklamationer. Det är sådant som kan hända. Vi hoppas att vi har koll på allt och att dom skidor som vi testat på två av killarna i vårt företag Parik (3 år i ST:Anton och duktig jibber)Andres(Designat en del av våra kläder & skidor, avancerad åkare) Mathias Gschwandter Från Österike, Avancerad jibber. </p><p></p><p>Det som också gör oss trygga med våra skidor är dom märken som också har tillverkning i samma fabrik Mycket också för att vi lagt in mer teknik i våra än vad dom andra märken valt. Jag kan inte nämna några namn.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tamizan, post: 552290, member: 94194"] Det finns ju olika märken för att alla inte tycker att ett enda märke är det bästa. Vi har ingen ambition att bli lika stora som dom andra för då måste vi ha en annan typ av organisation med flera anställda och då blir vi tvungna att ta ut mer pengar ur varje produkt vi säljer vilket skulle höja priset för våra produkter till slutkonsument. Jag har varit inom sport handeln sedan 95 och vet att ibland blir det fel i produktion så att etablerade kvalitetsmärken får en massa reklamationer. Det är sådant som kan hända. Vi hoppas att vi har koll på allt och att dom skidor som vi testat på två av killarna i vårt företag Parik (3 år i ST:Anton och duktig jibber)Andres(Designat en del av våra kläder & skidor, avancerad åkare) Mathias Gschwandter Från Österike, Avancerad jibber. Det som också gör oss trygga med våra skidor är dom märken som också har tillverkning i samma fabrik Mycket också för att vi lagt in mer teknik i våra än vad dom andra märken valt. Jag kan inte nämna några namn. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nocopy
Tillbaka
Topp