Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nocopy
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 84416" data-source="post: 552295"><p>Lite svårt att läsa vissa delar av det du skriver, men jag har aldrig påstått att ni vill bli lika stora som de största. Däremot skrev du "I vinter kommer ni förstå att vi är ett märke att räkna med av samma kaliber som K2, Head eller Armada mfl.", vilket jag tolkar som att ni ska bli lika bra, inte lika stora, lika bra som de större märkena. Sen har jag inte så stor kunskap om själva produktionen i sig men jag ANTAR att det inte är fabriken som avgör hur bra skidan blir, utan de ritningar ni lämnar in som de bygger efter? Sen om ni till viss del har samma material som de större märkena i era skidor är det bara positivt. Du skriver också att ni lagt in mer teknik i era skidor. Hur kan du veta det? Känns som att företag kanske inte vill avslöja allt om skidans upbyggnad för andra konkurrenter som dessa sedan kan dra nytta av, eller har jag fattat det fel?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 84416, post: 552295"] Lite svårt att läsa vissa delar av det du skriver, men jag har aldrig påstått att ni vill bli lika stora som de största. Däremot skrev du "I vinter kommer ni förstå att vi är ett märke att räkna med av samma kaliber som K2, Head eller Armada mfl.", vilket jag tolkar som att ni ska bli lika bra, inte lika stora, lika bra som de större märkena. Sen har jag inte så stor kunskap om själva produktionen i sig men jag ANTAR att det inte är fabriken som avgör hur bra skidan blir, utan de ritningar ni lämnar in som de bygger efter? Sen om ni till viss del har samma material som de större märkena i era skidor är det bara positivt. Du skriver också att ni lagt in mer teknik i era skidor. Hur kan du veta det? Känns som att företag kanske inte vill avslöja allt om skidans upbyggnad för andra konkurrenter som dessa sedan kan dra nytta av, eller har jag fattat det fel? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nocopy
Tillbaka
Topp