Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nöd hjälp, ipod!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Psandersjoo" data-source="post: 529633" data-attributes="member: 68858"><p>jag fick EXAKT samma problem härom dan, testade menu och mitten knappen, de funkade, men nu när ja har ett par låtar som ja vill lägga in på ipoden så kommer itunes upp som vanligt, men när ja drar låten till "philles ipod" så står de att ja måste återställa hela ipoden och alla låtar alla filmer allla bilder allt försvinner ju!??!? och sen när jag ja skulle mata ut för ja orkade itne tjafsa nå mer, så fanns inte ipoden med på "flyttbara disker" alltså som usb enhet?!? men då drog ja bara ut den och då brukar den frysa fast och vara heelt weeard i typ 2 dagar, men nu gjorde den inte det, så ja testade att sätta i sladden igen dårå, och då reagerade itne datan på att ja satte i den igen (?!?!?) wtf! och ja testa igen och igen och igen.... de funkar inte? vad gör man? den e 2,5 år gammal och de e en nano 8gb ..har funkat fint fint tills nu typ. HJÄÄLP SNÄÄLLA NÅN!!!!!!!!!!!!!!!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Psandersjoo, post: 529633, member: 68858"] jag fick EXAKT samma problem härom dan, testade menu och mitten knappen, de funkade, men nu när ja har ett par låtar som ja vill lägga in på ipoden så kommer itunes upp som vanligt, men när ja drar låten till "philles ipod" så står de att ja måste återställa hela ipoden och alla låtar alla filmer allla bilder allt försvinner ju!??!? och sen när jag ja skulle mata ut för ja orkade itne tjafsa nå mer, så fanns inte ipoden med på "flyttbara disker" alltså som usb enhet?!? men då drog ja bara ut den och då brukar den frysa fast och vara heelt weeard i typ 2 dagar, men nu gjorde den inte det, så ja testade att sätta i sladden igen dårå, och då reagerade itne datan på att ja satte i den igen (?!?!?) wtf! och ja testa igen och igen och igen.... de funkar inte? vad gör man? den e 2,5 år gammal och de e en nano 8gb ..har funkat fint fint tills nu typ. HJÄÄLP SNÄÄLLA NÅN!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nöd hjälp, ipod!
Tillbaka
Topp