Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nolbykullen 2005
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="storej" data-source="post: 83981" data-attributes="member: 32434"><p>Södra backen kommer i vinter får en park med rails och hopp. Den kommer vara belägen i blindtarmen, en sidobacke till den stora.</p><p>Den kommer inte vara helt klar i vinter men 2005/2006 komer det vara rails, WR, troligen korner och hopp, Sen har vi ju våran fina pipe!</p><p></p><p>Om du bestämmer dig för att åka i södra så kommer du få det mkt trevligt!</p><p>besök gärna våran hemsida!</p><p></p><p>www.sfs.foo.se</p><p></p><p>Sundsvalls slalomklubbs freeridesektion!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="storej, post: 83981, member: 32434"] Södra backen kommer i vinter får en park med rails och hopp. Den kommer vara belägen i blindtarmen, en sidobacke till den stora. Den kommer inte vara helt klar i vinter men 2005/2006 komer det vara rails, WR, troligen korner och hopp, Sen har vi ju våran fina pipe! Om du bestämmer dig för att åka i södra så kommer du få det mkt trevligt! besök gärna våran hemsida! www.sfs.foo.se Sundsvalls slalomklubbs freeridesektion! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nolbykullen 2005
Tillbaka
Topp