Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nolbykullen 2005
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dingud" data-source="post: 83984" data-attributes="member: 30386"><p>Hej mats heter jag och undrar om det finn någon plats över, dels dit och sen husrum, har inga problem med att sova skavfötters. Verkar det här intressant kan du juh höra av dig till mig! PS. min mamma ska följa med också men hennes fötter luktar så illa så hon vill inte sova skavfötters. Okej hör av dig när du ska åka och så, så kan jag prata med mamma så kan vi styra upp nåt! Har re så bra jättebra kompis! Mamma hälsar också hej hej.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dingud, post: 83984, member: 30386"] Hej mats heter jag och undrar om det finn någon plats över, dels dit och sen husrum, har inga problem med att sova skavfötters. Verkar det här intressant kan du juh höra av dig till mig! PS. min mamma ska följa med också men hennes fötter luktar så illa så hon vill inte sova skavfötters. Okej hör av dig när du ska åka och så, så kan jag prata med mamma så kan vi styra upp nåt! Har re så bra jättebra kompis! Mamma hälsar också hej hej. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nolbykullen 2005
Tillbaka
Topp