Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
noobfilm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sveda" data-source="post: 117736" data-attributes="member: 43091"><p>kul att ni gillar vår film.... den e filmad med sony digital kameror.....:D</p><p>jag e killen som heter adrian.... sämst för övrigt:P</p><p>men nästa år så e det jag som redigerar förmodligen och då så kan den bli lite mer nogrannare gjord... för nu i år så gjorde vi det lite hastigt:P</p><p>det skulle va kul om tom ens kan göra en film så att vi kan komma ner på jorden då!!!</p><p></p><p>rastaviberationer: vem e det som har dv-kamera? förutom dennis och han e ju i åre hela året!?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sveda, post: 117736, member: 43091"] kul att ni gillar vår film.... den e filmad med sony digital kameror.....:D jag e killen som heter adrian.... sämst för övrigt:P men nästa år så e det jag som redigerar förmodligen och då så kan den bli lite mer nogrannare gjord... för nu i år så gjorde vi det lite hastigt:P det skulle va kul om tom ens kan göra en film så att vi kan komma ner på jorden då!!! rastaviberationer: vem e det som har dv-kamera? förutom dennis och han e ju i åre hela året!? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
noobfilm
Tillbaka
Topp