Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nordica Beast
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Egil" data-source="post: 102161" data-attributes="member: 33577"><p>Mitt tipps om du ska köra fluff är att montera den lite längre bak än markeringen på sidan. jag har kört lite över ett år på mina beast92 och skaffade mig nyligen ett par till som skall monteras 5cm bakåt jusst av denna anledning. men nog funkar den bättre än en ickefluffis i fluffet. Måste även säga att jag upplever den som LÄTT! (1918g/st) fast ja åker juinte park men dock så hör skidna till de lättare av de med liknande bredd kankse Geto som har en tung bindning?</p><p></p><p>Orginalmonteringen är 4cm bakom sikdans mitt som även är skidans tyngdpunkt, midjan ligger faktiskt ytterligare 3.5cm bak ialf på de två ex jag har och som jag förstått det skiljer sig inte mina i nått utöver grafik mot dagens The Beast.</p><p></p><p>mina är fö. 177cm</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Egil, post: 102161, member: 33577"] Mitt tipps om du ska köra fluff är att montera den lite längre bak än markeringen på sidan. jag har kört lite över ett år på mina beast92 och skaffade mig nyligen ett par till som skall monteras 5cm bakåt jusst av denna anledning. men nog funkar den bättre än en ickefluffis i fluffet. Måste även säga att jag upplever den som LÄTT! (1918g/st) fast ja åker juinte park men dock så hör skidna till de lättare av de med liknande bredd kankse Geto som har en tung bindning? Orginalmonteringen är 4cm bakom sikdans mitt som även är skidans tyngdpunkt, midjan ligger faktiskt ytterligare 3.5cm bak ialf på de två ex jag har och som jag förstått det skiljer sig inte mina i nått utöver grafik mot dagens The Beast. mina är fö. 177cm [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nordica Beast
Tillbaka
Topp