Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nordica Bushywayne 2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1014509" data-attributes="member: 77701"><p>Som jag fattade det när jag snackade med Nordicasnubbarna på Swesport och ISPO är Bushywayne samma skida som Radict rakt igenom men med ny grafik och att de promotar den som Rory Bushfields promodel.</p><p>Meeen, jag kan ha missat något. De hade inte med den till någondera mässan (megadepp) så om den är styvare i tailen än Radict vet jag faktiskt inte.</p><p></p><p>Men snygg är den <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1014509, member: 77701"] Som jag fattade det när jag snackade med Nordicasnubbarna på Swesport och ISPO är Bushywayne samma skida som Radict rakt igenom men med ny grafik och att de promotar den som Rory Bushfields promodel. Meeen, jag kan ha missat något. De hade inte med den till någondera mässan (megadepp) så om den är styvare i tailen än Radict vet jag faktiskt inte. Men snygg är den :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nordica Bushywayne 2014
Tillbaka
Topp