Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nordica Dobermann Spitfire Pro
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lundblom" data-source="post: 1062780" data-attributes="member: 74506"><p>Är det Dobberman spitfire EDT som du har kört eller Dobberman GSR EDT?</p><p></p><p>Är mest inne på att köpa Dobberman spitfire EDT men är lite osäker på vilken längd jag ska ha. Har som sagt tidigare provat förra modellen av Dobberman spitfire pro i 170cm och tyckte att det kändes bra. De nya modellerna har de gjort om längderna lite så nu är finns de i 168 och 176, där 176 är den längsta längden för skidan. Det lutar åt att jag ska köpa 168 men är lite rädd för att den ska kännas kort. Visserligen borde väll inte 2 cm göra någon större skillnad, eller vad tror ni. Jag är själv 170 cm och väger ca 74 kg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lundblom, post: 1062780, member: 74506"] Är det Dobberman spitfire EDT som du har kört eller Dobberman GSR EDT? Är mest inne på att köpa Dobberman spitfire EDT men är lite osäker på vilken längd jag ska ha. Har som sagt tidigare provat förra modellen av Dobberman spitfire pro i 170cm och tyckte att det kändes bra. De nya modellerna har de gjort om längderna lite så nu är finns de i 168 och 176, där 176 är den längsta längden för skidan. Det lutar åt att jag ska köpa 168 men är lite rädd för att den ska kännas kort. Visserligen borde väll inte 2 cm göra någon större skillnad, eller vad tror ni. Jag är själv 170 cm och väger ca 74 kg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nordica Dobermann Spitfire Pro
Tillbaka
Topp