Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nordica Enforcer 15/16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bergkvistca" data-source="post: 1076525" data-attributes="member: 155191"><p>Hejsan alla trevliga människor, nu är alltså planerna att jag & några polare ska till Japan alternativt Kanada i vinter och jag har, som rubriken säger, ett par Nordica Enforcer från förra säsongen och jag känner att de kommer vara lite för smala eftersom vi endast åker offpist. </p><p>Skidorna är använda 5 dagar i solden över nyår + 2 v i februari, är det någon som har koll på vad jag skulle kunna få för de? Nypris ca 6000-6500 :- + en marker griffon 13 bindning </p><p></p><p>Kan evnt vara intresserad av ett byte mot något bredare också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bergkvistca, post: 1076525, member: 155191"] Hejsan alla trevliga människor, nu är alltså planerna att jag & några polare ska till Japan alternativt Kanada i vinter och jag har, som rubriken säger, ett par Nordica Enforcer från förra säsongen och jag känner att de kommer vara lite för smala eftersom vi endast åker offpist. Skidorna är använda 5 dagar i solden över nyår + 2 v i februari, är det någon som har koll på vad jag skulle kunna få för de? Nypris ca 6000-6500 :- + en marker griffon 13 bindning Kan evnt vara intresserad av ett byte mot något bredare också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nordica Enforcer 15/16
Tillbaka
Topp