Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nordica enforcer 88 - konkurrenter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LeinadSral" data-source="post: 1146412" data-attributes="member: 168048"><p>Ja den har jag tittat på men inte åkt..</p><p></p><p>Jag körde 99% pist med nordican, i princip alla underlag förutom is. Den är grymt trevlig, går att köra riktigt fort utan minsta lilla oro i skidan. Svarar direkt på all input, riktigt stark in i sväng och sen är det bara att åka med! </p><p></p><p>Den känns riktigt rapp om man vill, men även superstabil om man svänger stort i hög fart. </p><p></p><p>Det ska mycket till för att jag inte köper dessa till nästa år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LeinadSral, post: 1146412, member: 168048"] Ja den har jag tittat på men inte åkt.. Jag körde 99% pist med nordican, i princip alla underlag förutom is. Den är grymt trevlig, går att köra riktigt fort utan minsta lilla oro i skidan. Svarar direkt på all input, riktigt stark in i sväng och sen är det bara att åka med! Den känns riktigt rapp om man vill, men även superstabil om man svänger stort i hög fart. Det ska mycket till för att jag inte köper dessa till nästa år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nordica enforcer 88 - konkurrenter?
Tillbaka
Topp