Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nordica Enforcer 93, 88 eller något annat? Köptips eftersökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SaintX" data-source="post: 1198737" data-attributes="member: 170084"><p>Jag testade Enforcer 100 och Mantra i Åre kring Påsk 2018. Soligt och redigt uppkört efter lunch. Mantra körde igenom alla kullar och som smör. Som att den går på räls. Enforcer kändes lite lättare och följsammare. Gick "över" kullarna istället för att skära igenom. Lite bättre utanför pisten. Fortfarande med full kontroll. Var även lättare att hantera när det blev brantare och blandat med isfläckar. Blev köp av Enforcer men håller nog Mantra som snäppet vassare i ren pist. Jag är 179cm och väger 85-87kg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SaintX, post: 1198737, member: 170084"] Jag testade Enforcer 100 och Mantra i Åre kring Påsk 2018. Soligt och redigt uppkört efter lunch. Mantra körde igenom alla kullar och som smör. Som att den går på räls. Enforcer kändes lite lättare och följsammare. Gick "över" kullarna istället för att skära igenom. Lite bättre utanför pisten. Fortfarande med full kontroll. Var även lättare att hantera när det blev brantare och blandat med isfläckar. Blev köp av Enforcer men håller nog Mantra som snäppet vassare i ren pist. Jag är 179cm och väger 85-87kg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nordica Enforcer 93, 88 eller något annat? Köptips eftersökes
Tillbaka
Topp